پيام تبريك دكتر نسرین قوامی، رييس پژوهشكده گياهان دارويي ،به مناسبت روز داروساز
دكترقوامی در پيامي فرارسيدن روز داروساز را به تمامي همكاران داروساز تبريك گفت.
"بسم الله الرحمن الرحيم"
پنجم شهريور ماه ، روز ولادت حكيم محمدبن زكرياي رازي و روز داروساز را به تمامی زحمتکشان عرصهٔ سلامت، به ویژه همکاران فرهیخته و متعهد داروساز پژوهشکده گیاهان دارویی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم و از خداوند منان براي تمامي خدمتگزاران اين حوزه توفيق روزافزون و سربلندي مسئلت مي نمايم.
پژوهشکده گیاهان دارویی خود را متعهد میداند تا با بهرهگیری از گنجینهٔ غنی گیاهان دارویی و فناوریهای نوین، بستری برای تولید داروهای گیاهی مؤثر و ایمن فراهم کند و این مسیر تنها با همکاری و همافزایی هرچه بیشتر با جامعه داروسازی کشور میسر خواهد بود.
امیدوارم با تقویت هرچه بیشتر پیوند بین پژوهشکدههای تخصصی مانند پژوهشکده گیاهان دارویی و جامعهٔ داروسازی، شاهد تحقق عینی خودکفایی دارویی و ارتقای روزافزون شاخصهای سلامت در کشور عزیزمان باشیم.
| شما می توانید این خبر را در قالب یک فایل PDF چاپ یا ذخیره کنید. | |

